شناسهٔ خبر: 173702 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد؛

آمادگی ۳۳ فرودگاه و مرز هوایی برای ارائه خدمات به زائران اربعین

پرواز اربعین رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه امسال ۳۳ فرودگاه بین المللی و مرز هوایی آماده اعزام زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند، گفت: طبق هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای ویژه اربعین از ۲۵ فرودگاه انجام می‌شود.

محمد حسین آجیلیان در گفت و گو با خبرنگار به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تمهیدات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای سفرهای اربعین حسینی اظهار کرد: امسال ۳۳ فرودگاه بین‌المللی و مرز هوایی متناسب با شرایط ناوگان آماده اعزام زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

وی افزود: در این رابطه با سازمان هواپیمایی کشوری مکاتبات لازم انجام شده است و هم اکنون از ۲۵ فرودگاه پرواز انجام می‌شود.

رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به نتایج برگزاری جلسات با مدیران فرودگاه‌ها و مسئولان امنیت پرواز گفت: هماهنگی و توصیه‌های لازم در این جلسات به مسئولان ابلاغ شد.

آجیلیان یادآور شد: اگرچه فرودگاه‌ها از اول ماه صفر آمادگی پذیرش زائران اربعین حسینی را داشتند اما سفرهای اربعین طبق برنامه از ۲۴ مرداد تا ۱۲ شهریور انجام می‌شوند.

وی تاکید کرد: زائران محترم بلیت رفت و برگشت را از شهر مبدا خریداری کنند و توجه داشته باشند که فرودگاه‌ محل تهیه بلیت نیست.